Tuesday 25 March 2008

terug van weggeweest!




op een nieuwe plek, omdat een nieuw leven nu eenmaal een nieuwe blog vraagt!


Ondertussen ben ik al weer terug aan de scrap, maar ik merk niet met dezelfde diepte... Misschien omdat ik nog geen foto's heb die bij mijn nieuw leven horen, bedacht ik me. Veerle zette me aan om opnieuw de "one photo a day challenge" aanga, om opnieuw die zin om te fotograferen te krijgen. Geloof me, als je hoofd en je hart nog niet in lijn staan met elkaar, heb je niet veel zin om dingen vast te leggen, hoe gewoon dat vroeger ook was. Ik doe mijn best, maar ik kom er nog niet altijd toe. Net zoals dat het geval is bij veel dingen in mijn leven op het moment ;)


Als ik me niet vergis, zijn het allemaal schetsen van Creanijn!
Ik moet nog wat oefenen met die nieuwe blogger van me, maar jullie zullen terug wat van me horen via deze weg!