Saturday 7 February 2009

Ik ben getikt!

Door Gwen :-) De bedoeling is dat je naar je foto' s gaat op je pc, daar het vijfde mapje opent en de vijfde foto uit dat mapje op je blog zet en daar een woordje uitleg bij geeft...





Wel in mijn vijfde mapje zaten maar drie foto's, dus heb ik het zesde mapje genomen en daarin zat deze foto:



Op de foto zie je Fisto en Broertje rond een tupperware pot met brokjes. Ik kocht altijd katteneten in grote zakken, en aangezien mijn lekkerbekken alleen verse krokante brokjes lustten, deed ik die over in tupperware. Gezien ik geen plaats had op mijn tafel had ik de pot op de grond gezet, en deze twee waren er als de kippen bij natuurlijk. Sinds ik de poezen niet meer heb is mijn hartje gebroken, en ik weet niet of dat ooit nog goed komt. Ik weet wel dat ik mijn best gedaan heb, en dat ik er zelf op en duur aan ten onder ging, maar toch... Dat schuldgevoel gaat volgens mij nooit meer weg. Ik denk nog heel vaak aan ze.

Nu ga ik op mijn beurt een aantal mensen voor dezelfde opdracht aantikken:

  • Isolde
  • Resie
  • Inge
  • Veerle Scrappytoo
  • Mich!

Go for it girls ;-)

5 comments:

Wendy said...

Leuke foto hoor Krisje, katten kunnen inderdaad lekker zijn!

Mich said...

Hoi Krisje,

Ik zal deze week eens op mijn pc moeten kijken, voor wat die foto's betreft, want ik zit momenteel op mijn laptop van het werk te tokkelen, en ik vrees dat daar bijzonder weinig foto's opstaan. Tenzij je zou geïnteresseerd zijn in een frame van een tafel, of een mechanisme van een bureaustoel ;-))

Resie06 said...

Hé krisje bedankt hé ga dat snel eens op mijn blogje doen dan staat er weer eens iets nieuws op want het is al een tijdje geleden dat ik nog iets gedaan heb daar.

Mika said...

Nice pics and a the idea is great. Mika (www.mikascrap.typepad.com)

pruts said...

hahaha, leuke foto.