Saturday 5 July 2008

Award!



Ik heb van Karin een award gekregen!

Dank je Karin! Het is een leuke opsteker :-) Ik geef even de regels mee van deze brillante weblog award





Regel voor de Award:

1. De winnaar mag het logo plaatsen.

2. Plaats een link naar degene van wie je de Award hebt gekregen.

3. Stuur de Award naar tenminste 7 andere Bloggers, die door hun actualiteit, thema's en desings opvallen.

4. Zet de links van deze site's op je blog.

5. Laat een beichtje achter op de betreffende site's, dat ze gewonnen hebben
De meeste bloggers die ik ken, hebben het award al :( Het gaat sneller dan ik zin hem op links toe te voegen ;-) alle mensen die ik ken die een blog hebben zijn bangelijk! Bij deze zijn jullie allemaal voorzien van een award :D Zij het minder officieel.
Op het werk gaat alles zijn sociaal onrustige gangetje. Ik moet eerljik toegeven dat ik voor het eerst sinds lang weer tegen mijn zin ga werken. Dat betekend meestal dat ik niet lang meer op eenzelfde plek zal blijven... Nu ja, misschien dat binnen dit en een week alles weer als vanouds loopt, maar iets zegt me dat het dit keer niet zo makkelijk zal gaan. Bovendien gaat mijn buurvrouw en pauzemaatje Katrijn, binnenkort van project veranderen. Als alle collega's om jou vertrokken zijn, is het moeilijk om in je uppie wat ambiance te gaan maken. Dan heb je alleen jezelf over om te overtuigen hoe tof het wel is op het werk. Af en toe kijk ik eens rond op jobsites, maar truth be told... Er is weinig dat zoveel voordelen heeft als mijn eigen job: ik mag mijn uren zelf kiezen, heb minimum 33 dagen verlof op een jaar, ik krijg maaltijdcheques, heb personeelskorting. Niet slecht allemaal he. Maar de druk wordt zwaar.
Dit weekend is het Soiree Tropicale, veel tropicale zal er niet aan zijn vrees ik, maar ik kijk er toch naar uit. De groep waar ik salsa dans, geeft altijd de initiaties en 's avonds vind je hen terug in de salsaschuur. Ik hoop dat ik nog eens gevraagd wordt om een salsaatje te placeren, het is immers al veel te lang geleden ;-) Man ik heb zin in dansen! Het zal enkel afhangen van de weergoden of het dancing in the rain zal worden of niet.
Kwam tot de bizarre constatatie dat mijn kalender voor de zomer weer gevuld is. Toch vreemd dat, ongeacht je nu nog op school zit of al aan het werk bent, die paar zomermaanden toch een eigen status krijgen. Het lijkt wel of iedereen massaal buiten komt en afspreekt en vanalles organiseert. Nu ja dat is ook zo, maar waarom doen mensen dat in de andere seizoenen minder? bij deze is dit dan ook een oproep om ook in de wintermaanden uit uw kot te komen :D
Veel plezier dit weekend, en misschien tot op de soiree!


No comments: