Monday 4 August 2008

Al even watertanden

http://www.imsenwims.eu/

Check it out! Door het mooie aanbod aan tupperware demo's deze maand, ga ik het er toch nog even van nemen en trek ik samen met Thibault naar de Limburg! Elke provicie die een taart naar zich kan vernoemen heeft bij mij een streepje voor, zeker als het met fruit is ;-) Uiteraard gaan we voor de montenaken kamer, het is niet omdat ge niet naar het buitenland gaat dat ge niet chique moogt logeren he! En bij de weg, al wie een dichtbij huis vakantie wil boeken, kijk hier eens. Zo veel leuke b&b's om bij te watertanden. Ik had al moeite met te kiezen, maar gelukkig kon er iemand die knoop in mijn plaats doorhakken. Terwijl zo van die beslissingen pakken van geen een van de twee gemakkelijk gaat, hahaha. Ik heb er al zin in! Weet je, het moet niet altijd ver weg zijn eh. Toen we in juni in Amsterdam zaten had ik ook echt een vakantiegevoel, en dat was ook maar voor een nachtje. Hopelijk hebben die mensen geen wateroverlast gehad vannacht, ze liggen anders wel in de regio :S

Zaterdag nog eens gaan croppen bij ons Pruts, het was super gezellig. Ik had mijn tool tote in Mechelen op mijn tafel laten staan, straf eh. Ben een beetje uit het croppen blijkbaar, of me gewoon weer te sterk aan het afjagen omwille van een strakke planning. Het zal dat laatste wel weer zijn. Ik moest dan ook zo nodig nog een titel uitsnijden met de Cricut, en dan de druk en snelheid nog eens aanpassen. Je kent dat wel. Ik heb ondertss toch al aardig wat LO's af voor de wekenlijkse schetsenblog van creanijn. Ik ga ze vanavond eens op foto zetten, en een paar hier op gooien ook, zonder de schetsen erbij uiteraard. Heb wel nog een aantal ideetjes en projecten die in mijn hoofd spelen, er zal binnenkort wel wat meer uitkomen ook! Nu mijn living wat beter staat en mijn spullen zo mooi geordend zijn, kan mijn geluk niet op :D

Veel liefs!

No comments: