Sunday 31 August 2008

weer een jaartje ouder







Hallo allemaal,




Vorige week zijn we weer wat ouder geworden. Negenentwintig om precies te zijn. Het is zo'n rare leeftijd, zo een scharniermoment. Vlak voor de dertig, nog een jaar om het uit te hangen ;) Op mijn verjaardag zelf ben ik met mijn moeder naar het koopcentrum in Sint-Niklaas geweest. Ik had op voorhand eigenlijk geen plannen gemaakt, buiten verlof nemen, en dan bedacht ik me dat mijn moeder ook steeds op donderdag vrij heeft. Dus wij naar het koopcentrum. 's Middags een lekkere lasagna als lunch en een theetje als afsluiter! 's Namiddags is mijn beste vriendin Kell nog afgekomen, en 's avonds ben ik nog iets gaan drinken met Geert. Een dag vol vrienden en activiteiten dus. Toch voelt het nooit nog hetzelfde als vroeger toen ik klein was...




Zaterdag ondervind ik dat ik het gewoon helemaal verkeerd aanpak. Elke, nog een andere vriendin van me, hield een taartjesnamiddag ter ere van haar verjaardag, en dan lijkt het idd nog het meest op de oude verjaardagsfeestjes van weleer. Met taart, vriendjes en cadeautjes. Dus is het gewoon aan mij om mooi op voorhand wat in mekaar te steken, alle vrienden over de vloer... Dat het tenminste een bijzondere dag!




Normaal gezien zou ik zaterdag avond ook nog met Thibault gaan eten, en daarna nog naar het optreden van Radio Modern in Mechelen. Dat is er door het uitlopen van de tupperware party niet van gekomen... Spijtig want dat leek me echt wel eens de moeite!




Vandaag zijn we gaan wandelen in Lier en ne goeie crème de glace gaan eten ;)




Ik post hier ook nog wat LO's die ik vorige week gemaakt heb.








3 comments:

Mich said...

Mmmmmm, een lekker ijsje gaan eten ... je brengt me op een idee !!!

Caroline van Scrap2be said...

Beetje laat, maar toch gefeliciteerd met je verjaardag. Zo te lezen heb je toch een leuke dag gehad en wie weet komt dat feestje er dan wel zeker volgend jaar, met dat scharniermoment in het vooruitzicht. Denk je echt dat je je dan anders zult voelen? Ik ben benieuwd, lol! Vele groetjes,
Caroline

sollie said...

Oooh, wat mis ik die verjaardagsfeestjes ook. Op mijn verjaardag waren we in Brussel en ik heb me eigenlijk ook wel goed geamuseerd. Toch is zo'n verjaardag niet meer zo speciaal als toen je kind was hé. Yep, 29 is echt een rare leeftijd :-)