Thursday 14 August 2008

Naar de efteling geweest!



Zondag 11 augustus ben ik samen met Annick, Dominic, mijn tante Leen en Thibault (ook een beetje van mij, hihi) op de bus van het in2hobby forum gestapt richting de Efteling! Ik weet zelfs niet meer hoe lang geleden het was dat ik er nog naartoe ben geweest. Ik keek er echt zo naar uit, en het was de anticipatie meer dan waard! Toen we vertrokken regende het, en hoe dichter we bij Nederland kwamen, hoe grijzer de lucht leek te worden. Op het forum werd er al geopperd dat er een magisch schild om de Efteling zou liggen waardoor het er niet kon regenen, en wat blijkt? Ik denk dat dat schild er echt is! Het heeft op weg van de bus naar de ingang nog wat geregend, en de eerste meters in het park ook, maar toen trok als bij toverkracht de lucht open en werden we voor de rest van de dag vergast op stralend weer!






Ik ben helemaal niet zo'n held, en als zeker niet wat betreft dingen die zich in het donker afspelen. Dus was ik maar wat blij dat Annick mee was, om samen met Thibault in al die snelle toestanden te gaan. En dan bleven Dominic en Lena nog over om mij en de rugzakken gezelschap te houden ;-) Uiteindelijk zijn we nauwelijks in zo'n dingen geweest, des te meer in rustigere zaken zoals de droomvlucht, fata morgana ect. Het was pas echt bulderen van het lachen in de carnavalsattractie, je weet wel met die rode neuzen en het vreselijke catchy deuntje. Die bakjes waar we inzaten draaiden af en toe naar elkaar toe zodat we elkaar zagen ipv de vrolijke popjes. En als er dan een clown naast je in dat bakje zit, die plotsklaps verandert in zo'n popje, en Annick dan enkele bakjes verder ziet schokschouderen van het lachen, tja dan rest er jezelf maar heel weinig dan gewoon mee te doen met de pret :D






In het sprookjesbos ontsprong me het idee om de vers ingescande foto's van 1984 in de Efteling, te laten dienen als onderwerp voor een layout. Ik heb een aantal foto's genomen van 'landmarks' waarbij ik in 84 gefotografeerd werd als ukje. Uiteraard sta ik in mijn eigen nieuwe traditie NIET op de foto's, hihi, ondanks het aandringen van mijn tante. Was het niet voor Thibault, zou ik er waarschijnlijk weer helemaal niet opgestaan hebben. Ik heb dan ook het trieste minimum van ongeveer tien foto's van de hele uitstap naar de Efteling. Maar gelukkig zijn ze dus wél allemaal scrapable!




Om mee te doen aan de uitdaging van het in2hobby forum, heb ik eindelijk nog eens een LO afgewerkt van op Eurocrop!




Deze maand wordt ik 29. Slik! Ik voel me helemaal nog een 29! Als ik nu films zie, of series, let ik bijna altijd op de leeftijd van de personages en vergelijk ik die met de mijne, en en passant ook waar zij staan in hun leven. Ergens is dat een dwangmatige neurose van me: analyseren en vergelijken... Om dit leed wat te verzachten, hihi, heb ik mezelf getrakteerd op wat bloemen en Sarah Kay stempels. Dan eet ik maar eens soep voor een hele week ;-)

2 comments:

pruts said...

twas toch een toffe dag hé !!!
jammer dat we elkaar uit het oog verloren waren

Mich said...

Die bovenste foto, daar sta je echt wel heel mooi op, Krisje !!