Friday 18 April 2008

Geen goede week voor Krisjes

Ik weet niet wat het is deze week, maar het zit me niet mee.
Dinsdag had ik een tw party te geven bij mijn moeder. Ik vertrek op tijd op het werk, om ongeloofelijk in de file terecht te komen en plots alles sneller te moeten doen dan gepland. Ik ontbrak twee essentiele stukken om mijn receptjes klaar te maken, dus moest ik nog over huis. In mijn straat word ik tegengehouden door twee agenten per fiets, papierencontrole... Wat blijkt? Ik heb geen geldige groene kaart meer. :S Vreemd, want ik heb recentelijk de domiciliëring op mijn eigen rekening laten zetten, niet meer die van mijn ex. Ik bel naar mijn verzekeringsagent, maar die geeft niet thuis. als je ze nodig hebt...

Uiteindelijk mag ik dan toch nog verder rijden, als ik een bewijs van de verzekering kan faxen. De party verliep nog goed op zich, maar ik haalde niet de gehoopte verkoop en kon geen extra afspraken bijboeken.

Woensdag een heel gedoe dan met de verzekeringsmaatschappij. Het lag dus aan hun, maar heb ondertss blijkbaar onbetaalde facturen en een domiciliëring die niet doorgelopen is. Ik spring bijna uit mijn vel omdat ik onlangs nog heel wat contact met hen heb gehad inzake dat ongevalletje en niemand me daarvan op de hoogte heeft gebracht... Ik heb zelfs eens gebeld om te checken of ik geen openstaande facturen had! Erg!

Op het werk is het deze week percies 'pest Krisje week', met een klant die steeds over hetzelfde heen wil praten en items die ik ter oplossing voorstel als eigen ideeën en verplichtingen gaat verkondigen. En een persoon waar ik voor werk, die uit vakantie terug is en hier de verlichte despoot loopt uit te hangen zonder kennis van zaken. Dat is dan nog het ergste. Weet je, ik beschouw managen niet als een 'front-stage' activiteit. Er voor zorgen dat het team dàt je managed gemotiveerd is en ervoor zorgen dat ze streven naar 'excellence'... Ruimte laten voor eigen ideeën en voldoende analyse om problemen opbouwend en op lange termijn op te lossen. Maar ik vrees dat ik daarvoor toch in een verkeerde sector zit. Zeker met die man aan het roer. Gelukkig heb ik hem niet als baas, ik voel me zo ongewaardeerd door die man! Ik hoor dat je, om met hem te werken recht voor de raap moet zijn, maar ik denk niet dat ik ooit al een volledige zin heb kunnen uitspreken :D Kortom, het zit me heel hoog vandaag.

Nee, deze week is het niet makkelijk om Krisje te zijn. Ik denk dat al mijn krachten in het vingertopje zat dat ik er zaterdag heb afgeschild ;-)

Vanavond staat er nu eens NIKS op de planning! Tenzij werken aan mijn Lo die ik gisteren voor de uitdaging op het forum van Wendy's. Ik heb ook mijn Rome-foto's binnengekregen, vers voer woehoe!

Morgen ga ik met een vriendin kruiden kopen om in bakken op haar terras te planten! Als mijn huis verkocht raakt, wil ik ook graag plantjes voor op mijn terras. Zeker Hortensia's! En wat pelargoniums (geraniums in de volksmond, hihi) tegen de muggen. Ik kijk er al naar uit, niks leukers dan buiten zitten met een boekje of buiten eten! Zondag staat er een dagje scrappen op de planning, met de ex-collegaatjes van de Pipoos. Na mijn zondagochtendritueel natuurlijk ;-)

Fijn weekend allemaal! Hebben jullie leuke plannen?

No comments: