Sunday 13 April 2008

Krisje, minus een vingertopje

hallo allemaal,








het is weer zondag se. Ik weer niet of jullie zondagochtendrituelen hebben, maar het mijne is redelijk standaard: pistoletjes en de zevende dag! Het is vaak frustrerend om naar de zevende te kijken, hoe dat die mensen door elkaar kunnen roepen en hoe slecht sommige moderatoren er in slagen om een gesprek te modereren. Enfin, ik zou er ook geen goeie voor zijn. Ik zou nogal snel ruzie gaan maken als ze niet naar elkaar luisteren. Ik krijg het nogal op mijn heupen als mensen elkaar niet laten uitspreken, hahaha.








Gisteren was de tupperware bij mijn tante. Hij was niet zo goed als ik gehoopt had, de opkomst was kleiner dan verwacht en er waren twee deelnemers die niets hebben gekocht. Uiteindelijk moet je niets kopen uiteraard, maar concreet houdt het in dat ik mijn certificaat niet gehaald heb. Bwah, ik lig er niet wakker van want er veranderd in se niets. Wat er wel veranderd is, is mijn linkerhand. Ik heb er met de vlijmscherpe dunschiller namelijk het soppeke afgesneden. Bloeden dat dat deed :D Niet makkelijk om te typen ook niet.








Vrijdagavond nog eens een ouderwetse avond op cafe gezeten, ik kan je zelfs niet meer zeggen hoe lang geleden dat was :-) Dat moeten we meer doen! Mhmm, lekkere Margriet, typisch Mechels biertje gedronken. Eentje maar want anders sta ik meteen op mijn kop. Nadien nog naar een meer muziekachtig cafe geweest waar we nog wat gegeten hebben. Goed geamuseerd ;-)




Vorige zondag heb ik nog een Lo gescrapt, en me weer helemaal in het distressen uitgeleefd!
Je ziet dat je niet altijd een zeegetint papiertje moet gebruiken om foto's die aan zee genomen zijn te verwerken. Ik heb me vooral gericht op de kleuren in de foto's
Ik heb drie verschillende inkten gebruikt op deze LO, twee distress inkten en de colorbox pigment black dragonfly. Die laatste lijkt gewoon zwart, maar er zit nog een kleurtje bij in zodat hij fantastisch is om randjes mee te inkten zoals hier bij de titel. De foto's heb ik geschuurd zodat ze meer van de ondergrond afkomen.
een andere techniek die ik vaak gebruik is het gebruik van 3D tape om diepte te creƫren, zoals ook bij de titel en de middenste foto uit het rijtje.
Dit is mijn versie van een schets op de Creanijnblog die reeds gepubliceerd werd.
Hopelijk kunnen jullie van het fijne weer genieten vandaag!

2 comments:

pruts said...

je fototoestel is gemaakt !!!
tof !!!
hoe ist met je stoepeke???

Caroline van Scrap2be said...

Haha, ik ken dat gevoel, ivm de zevende dag, ik ga d'r meestal van lopen, maar mijn ventje ziet dat graag, lol! Jammer van je vinger, moet wel erg goed materiaal zijn dan natuurlijk. Ik vind ook dat je er goed uitziet op de foto, die kleur staat je beeldig! En gefeliciteerd met je prachtige spread!!!